موتور شوی Spv

با توجه به اینکه موتور قلب تپنده هر خودرویی می باشد و مهمترین جزء یک اتومبیل است باید برای افزایش طول عمر آن بسیار کوشا باشیم و همانطور که رسیدگی به اجزاء داخلی موتور خودرو و تعویض به موقع آنها مهم و ضروری است رسیدگی به قسمتهای بیرونی و تمیز نمودن آنها بسیار حائز اهمیت است زیرا که حضور آلودگی هایی مثل انواع چربی ها و گرد و خاک باعث پوسیدگی قسمتهای بیرونی و اجزاء پلاستیکی ، لوله ها و جنت ها می شود به همین دلیل باید به تمیزی و شستشوی موتور خودرو اهمیت بدهیم و به موقع آن را شستشو دهیم .

ولی باید در انتخاب نوع مواد شوینده موتور بسیار حساس باشیم چرا که بعضی از این موتورشوهای موجود خاصیت خورندگی داشته و به موتور خودرو آسیب وارد می کند. شرکت Spvcarwash بزرگترین کارخانه تولید مود شوینده کارواش با کمک متخصصین خود در این زمینه اقدام به تولید موتور شویی نموده که علاوه بر شستشوی موتور و از بین بردن چربیها و گریس ها و … هیچ آسیبی به قطعات فلزی و لاستیکی موتور وارد نمی کند و همچنین بسیار به صرفه بوده و با قیمت کاملاً رقابتی وارد بازار می گردد.

این محصول به دو شکل 20 لیتری و 5 لیتری قابل ارائه می باشد که نمونه 5 لیتری آن قابلیت حل شدن در 15 لیتر آب را دارا می باشد.

موتور شوی Spv