شامپو کارواش تاچلس

شامپو تاچلس یا شامپوی بدون دخالت دست در چندسال اخیر سهم بسیار زیادی از مواد شوینده کارواش را به خود اختصاص داده چراکه دارای شویندگی بسیار خوب و به صرفه و هچنین باعث پایین آمدن زمان شستشو می گردد.

به همین دلیل کارواش داران محترم تمایل بسیار زیادی به استفاده از این مواد شوینده دارند چون سرعت شویندگی را بالا می برد و تعداد نیروی کار را کاهش می دهد.

مزیت دیگر شامپو تاچلس این است که کارگران کارواش بر روی بدنه خودرو خز نمی کشند و این باعث سالم ماندن رنگ خودرو می شود چرا که بسیار اتفاق افتاده که یک سنگ بسیار ریزبین الیاف خز گیر کرده و پس از کشیدن بدنه دیده شده که کل بدنه خودرو پر از خش شده است که برای کلیه خودروها مخصوصاً خودروهای گران قیمت خارجی امری حائز اهمیت است و شامپو تاچلس گزینه بسیار خوبی برای این موضوع می باشد.

مزیت بعدی شامپو تاچلس این است که چون قدرت پاک کنندگی بالایی دارد آلودگی های کهنه و جرم های بدنه خودرو را از بین می برد و رنگ اتومبیل را زنده می کند و همچنین به علت وجود مواد نانو در این شوینده ها رنگ بدنه دارای براقیت خاصی می شود.

شرکت Spvcarwash با در نظر گرفتن این موضوع و با توجه به اهمیت شامپو تاچلس در صنعت شوینده ها مخصوصاً کارواش و همچنین وارداتی بودن اکثر این شامپو ها و قیمت زیاد آنها و کیفیت پایین محصولات داخلی از سال 1398 تحقیقات خود را بر روی این شامپو ها شروع کرده و با استفاده از نیروهای مجرب در این زمینه توانسته محصولی عرضه کند که علاوه بر قیمت پایین از لحاظ کیفیت با شامپوهای تاچلس خارجی برابری نماید.

این شامپو از اواسط سال 1399 به بازار عرضه گردید و مورد استقبال بسیاری از کارواش داران قرار گرفت این شامپو دارای خصوصیات زیر است:

1-  پاک کنندگی عالی و شستشو بدون دخالت دست

2- هیچ آسیبی به بدنه خودرو  و رنگ خودرو وارد نمی کند

3- سبب از بین رفتن آلودگی های کهنه می گردد و به بدنه درخشندگی خاصی می بخشد.

4-  بصورت 20 لیتری ارائه می گردد.

5- میزان مصرف آن 3 الی 4 لیتر به 200 لیتر آب است.

شامپو تاچلس ( بدون دخالت دست )