کارواش نانو و تفاوت آن با نانو بخار

کارواش نانو وتفاوت آن با کارواش نانو بخار

کارواش نانو وتفاوت آن با کارواش نانو بخار

مقدمه

بحرانی که امروزه همه ی دنیا با آن دست و پنجه نرم میکنند بحران آب است. این که از آن برای شست و شو یا برای کارواش ماشین استفاده کنیم باعث میشود که این بحران بیشتر شود. همه ی این اتفاق ها باعث شده است که خشکسالی و خطراتی را برای محیط زیست به وجود بیاوریم. بیشترین میزان هدر رفت در کارواش هاست زیرا در آن جا بسیار آب هدر میرود. اگر اینده ی بشر برای شما مهم است باید به میزانی که از آب استفاده میکنید نیز دقت کنید. یکی از این روش هایی که باعث میشود آب کمتر هدر برود استفاده از کارواش نانو ها یا کارواش نانو بخار هاست. به این دلیل است که کیفیت شست و شوی آن ها از دیگر کارواش ها بسیار بالاتر است. با استفاده از این دو روش هم میتوانید کیفیت شست و شو را بالا برید و  مصرف آب را و هم هزینه ی آن را کم کنید .کارواش spv تولید کننده ی مواد نانو کارواش است که توانسته است با جدید ترین و به روز ترین روش های ممکن ماشین هایتان را شست و شو دهد .

کارواش نانو چیست ؟

با پیشرفت تکنولوژی از فناوری نانو برای صنایع الکترونیک ،ساخت دوربین فیلم‌برداری و عکاسی استفاده می‌شود و همچنین استفاده از فناوری نانو در شست و شوی ماشین و کارواش ها بسیار گسترش پیدا کرده است و توانسته جایگاه ویژه ای را پیدا کند. به این صورت که برای شستن اجزای مختلف ماشین از مواد نانو استفاده میشود. کارواش spv  بزرگترین  تولید کننده ی واکس لاستیک در سراسر کشور است.

کارواش نانو و تفاوت آن با نانو بخار

کارواش نانو وتفاوت آن با کارواش نانو بخار

مزایا و معایب کارواش نانو

بهترین مزیتی که این شیوه داشته این است که در مصرف آب صرفه جویی میشود و باعث کاهش آن است همچنین کیفیتی که برای شست وشوی آن استفاده میشود بسیار بالاست. این کیفیت بستگی به موادی که در شست و شو استفاده میکنید نیز دارد . مواد میتواند باعث شود که بدنه ی ماشین براق شود یا خاصیت آب گریزی پیدا کند به صورتی که اگر از این مواد استفاده کنیم دیگر نیازی نیست که تا مدت ها ماشین را کارواش ببریم . روش استفاده از آن بدین صورت است که وقتی مواد را روی ماشین اسپری میکنیم بعد از آن باید آن را با دستمال پاک کنیم . سرعت شست و شو در این روش پایین میباشد و همچنین در این روش نمیتوان گل های سنگین را نیز شست .

کارواش نانو و تفاوت آن با نانو بخار

مزایای کارواش نانو بخار

1.این روش به گونه ای است که به همراه مواد، نانو بخار نیز وجود دارد و همین امر موج شده است که سطوح تمیز و براق بشوند .

2. در این روش آلودگی ها و گرد و غبار باقی نمیماند و به راحتی تمیز میشوند.

3. نانو بخار از مات شدن اجسام جلوگیری میکند .

4. دیرتر کثیف شدن این سطح یکی دیگر از مزایای نانو بخار است .

5. کارواش نانو بخار صرفه‌جویی در مصرف آب، حذف مراحل شست‌وشو و خستگی کمتر اپراتور کارواش را به همراه دارد.

6. از این روش میتوان از کارواش محل یا سیار استفاده کرد زیرا نیازی به مکان و فضای خاصی ندارد.

7. یکی از معایب آن این است که هزینه ی آن نسبت به کارواش سنتی بیشتر است.

8. زمانی که در این کارواش برای شست و شو استفاده میشود بسیار کم تر است.

9. وقتی که میخواهد قطعه شویی و موتور شویی کند هیچ آسیبی به قطعات  وارد نمیکند.

10. هزینه ی راه اندازی این نوع کارواش بسیار کم است و شما میتوانید در زمان کمتری به سود دلخواه خودتان برسید.

کارواش نانو و تفاوت آن با نانو بخار

کاربرد کارواش نانو بخار

این روش کاربرد های فراوانی دارد یکی این که کارواش تمامی اجزا را دارد، دوم شست‌وشوی اجاق‌گاز و فر ، سوم شست‌وشوی کاشی و سرامیک، چهارم  تمیز کردن هتل و مهمان‌سرا و پنجم تمیز کردن فرش و موکت را انجام میدهد . این نوع کارواش روش بسیار به صرفه و کار آمد می باشد و هزینه ی راه اندازی آن نسبت به دیگر کارواش ها مناسب تر است .

کارواش موفق

اینکه هزینه ای که برای راه اندازی یک کارواش پرداخت میکنید بازگردانده شوند یکی از مهم ترین اصول موفق بودن این کار است . رسیدن به یک سود ثابت دومین مرحله ی رسیدن به موفقیت است. راه اندازی این نوع کارواش در کوتاه مدت میتواند باعث برگرداندن هزینه ی خرید دستگاه کارواش باشد . به دلیل اینکه هزینه های این کارواش کم است میتوانید در مدت زمان کوتاهی به سود برسید .این که کیفیت شست و شوی زیادی داشته باشید و مشتریان از شما رضایت داشته باشند یکی از گام هایی است که به موفق بودن کارواش شما کمک می کند. وقتی که کیفیت شست و شو بالا باشد به همان نسبت تعداد افرادی که برای شست و شوی ماشین خود به کارواش شما می آیند بیشتر میشود و آن دسته مشتریانی که می آِیند همان ها باعث میشوند که مشتریان دیگری نیز برای شما بیایند. چون که در این نوع شست و شو کیفیت بالا است به همین علت بدنه خودرو نیز براق میشود.

کارواش نانو و تفاوت آن با نانو بخار

لوازم مورد نیاز در کارواش

لوازمی که برای کارواش نیاز هستند وسایل زیادی نیستند بلکه لوازم کم و محدودی هستند مانند مشعل کارواش بخار، پمپ ، شیر تغذیه یک طرفه، اندازه گیر سطح آب یا آب نما، لوله کنترل، پرشر سوئیچ و ششیر اطمینان . خرید این وسایل به وقت و هزینه ی زیادی نیاز نداد بلکه خیلی زمان کم و پول کمی میخواهد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *